petr_ píše:
Však ono toho nikdy není málo. Po brzdách přijde na řadu termostat... To, že musím při každym stání odpojovat baterii, protože se jinak vybije, na to už jsem si zvyknul
(proud odchází hned dvěma vodiči, tak to nebude jenom rádio, co se nevypíná)
Ahoj Petře. Pokud hledáš kudy se ti tratí proud tak bych doporučil vylučovací metodu, postupně odpojovat větve a sledovat průtok zkus při napojeném ampermetru(hlavně nezapomeˇm ať nezkusíš velký odběr, jako startování , to bys asi postupně vytáhnout postupně po jedné pojistky a poznáš větev pokud je pod pojistkami. mně tam někdy zůstával odběr na větší pojistce v motoru,myslím že to bylo pro ABS , u mne se to projevilo nepravidelně a po vyndání klíčku se někdy ukázalo, že proběhla prověrka při ukončení, klaplo něco v relátkách a naskočil digitální displej a zvedl se palivoměr.Tehdy jsem věděl, že je čas vyndat pojistku, a nebo znovu zapnout klíček a třeba i hned vypnout a počkat pár sekund a po tom se to ukončilo správně, po opravdu dlouhé době to ale někdy seplo i tak, takže při velké odstávce, nebo v mrazech jsem pro jistotu odpojil pojistku a bylo...... ale už nevím, tak jsem místo odpojování jen vyloupl pojistku a nebo si ji můžeš ještě místo toho navíc udělat dostatečný (silou proudu )dodatečný vypínač současně s tou pojistkou, jako že za ní. pokud bude pojistka součástí panelu kde není přístup tak se dá vytáhnout ven na kabel přemostění s dvěmi konektorovými samci zastrkující se místo nožů pojistky , pokračujíc na správnou pojistku a vypínač za tím zjednoduší odpojování i v rámci větve v skřínce bez montáží deklu a vytahování po každé jízdě..
Tak tolik k tomu odběru.
Měj se a ať se daří Káma
_________________
Již není mezi námi, však dříve byla naše milá
©Camell FM Wekend ELX 1,8 16v r.v.1997 - do stříbrna se nám vybarvila
T-Mob 731 466 731; skype=nonazdar
jinak básník a poeta klubový, jenž co lze ve verších odpoví